Tuesday 27 December 2011

black and white quilling / fehér-fekete quilling

The black and white combination is always fashionable. This is my thank you gift for the workshop which sponsored me with some fibreboard. I hope they like it :)

****************************************************************************************************************************

Amint láttátok, préseltlemezt használok a faliórák és bizonyos tablók elkészítéséhez. A legelső lemezeket (amikből a legelső faliórákat készítettem) édesapámtól kaptam, ő egy asztalosműhelyben dolgozik Kolozsváron. Nem is gondoltam volna, hogy az óráknak sikere lesz, kérték más színekben is, mint ami nekem volt, és édesapa elég távol van ilyen sürgösségi esetekben...
Itt lépett közbe Ildi (akinek mindig annyi eredeti ajándékötlete van :) ) és a maroskeresztúri Möbel Centrum cég asztalosműhelyétől többféle színű és méretű lemezeket hozott. A műhelyben nem is gondolták, hogy a maradékokkal valaki kezdhet valamihez...
Az óriáslemezeket ezután Levente, Mónika vőlegénye szabta méretre, hogy általam használható darabokká váljanak.
Ez a tabló a Möbel Centrum számára készült, karácsonyi meglepetésként, köszönetképpen a szponzorizálásért, de hálás vagyok mindenkinek, aki a munkámban besegített!






No comments:

Post a Comment